ضمن تشکر از مشارکت همه اساتید گرامی برگزیدگان جشنواره تجربیات برتر آکوزش زبان انگلیسی به شرح زیر اعلام می گردد:
| اسامی برگزیدگان جشنواره تجربیات برتر آموزشی- تربیتی اساتید ومعلمان آموزش زبان انگلیسی | ||
| ردیف | نام و نام خانوادگی | موضوع اثر | 
| 1 | عباس ابراهیمی | شناخت استعدادهای شخصی هر فرد جهت بهبود وضعیت درسی مطالعه آزاد قبل از شروع به کار تدریس هر جلسه یک فعالیت غیر قابل پیش بینی | 
| 2 | اعظم احمدی | چگونگی کاهش استرس دانش آموزان در مهارت گفتاری درس زبان | 
| 3 | نیکتا اسکندریان | تجربه ای درباره مشکلات دانش آموزان دوزبانه در درس زبان انگلیسی | 
| 4 | احمدرضا اقتصادی 
 | آموزش به معلمان در دوره کارشناسی ناپیوسته | 
| 5 | رقیه اکبری عظیمیان | چگونه توانستم با استفاده از فعالیت های مبنی بر رویکرد ارتباطی تعامل و مشارکت دانش آموزان را در کلاس زبان بهبود ببخشم | 
| 6 | نیر امیدی رازیان | چگونه از ارزشیابی جالب و دور از دسترس برای یادگیری عمیق و فهم بیش دانش آموزان از مطالب تدریس شده استفاده کنیم | 
| 7 | مریم بزرگی | راهبرد های تدریس موثر در آموزش زبان انگلیسی | 
| 8 | سهیلا پاشای | بررسی نقش تدریس فعال در بهبود صحبت کردن زبان انگلیسی دانش آموزان | 
| 9 | لیلا داور پناه | نوآوری در آموزش زبان | 
| 10 | فرشته سراج | چگونه توانستم با روش یادگیری معکوس ، دانش آموز محوری و یادگیری خود را در کلاس درس ارتقا دهم | 
| 11 | فرنوش طاهریان | استفاده از فریند درس پژوهی در تدریس مکالمه درس 4 کتاب دهم ( ویژن 1) در سال تحصیلی 96-95 | 
| 12 | فاطمه عطایی | چگونه می توانم عملکرد تکالیف را بهبود ببخشم | 
| 13 | زهره کامکار | رویکرد نوین به روش تدریس مشارکتی | 
| 14 | ماریا محمود پور | نحوه آموزش و آشنایی با حروف الفبای زبان انگلیسی برای دانش آموزان | 
| 15 | سید محمدرضا مروستی زاده | روش برخورد با زبان آموزان که دارای سطح اعتماد به نفس پایینی هستند | 
| 16 | عبدالعلی وحیدپور | ارائه شیوه های متفاوت برای ورود به درس جدید در پایه دهم و یازدهم و تبدیل جمله های ارائه شده تحت عنوان interesting facts | 
| 17 | افسانه تائب جولا | چگونه می توان هوش هیجانی با تدریس sounds and lettersهمراه کرد. |