ضمن تشکر از مشارکت همه اساتید گرامی برگزیدگان جشنواره تجربیات برتر آکوزش زبان انگلیسی به شرح زیر اعلام می گردد:
اسامی برگزیدگان جشنواره تجربیات برتر آموزشی- تربیتی اساتید ومعلمان آموزش زبان انگلیسی |
||
ردیف |
نام و نام خانوادگی |
موضوع اثر |
1 |
عباس ابراهیمی |
شناخت استعدادهای شخصی هر فرد جهت بهبود وضعیت درسی مطالعه آزاد قبل از شروع به کار تدریس هر جلسه یک فعالیت غیر قابل پیش بینی |
2 |
اعظم احمدی |
چگونگی کاهش استرس دانش آموزان در مهارت گفتاری درس زبان |
3 |
نیکتا اسکندریان |
تجربه ای درباره مشکلات دانش آموزان دوزبانه در درس زبان انگلیسی |
4 |
احمدرضا اقتصادی
|
آموزش به معلمان در دوره کارشناسی ناپیوسته |
5 |
رقیه اکبری عظیمیان |
چگونه توانستم با استفاده از فعالیت های مبنی بر رویکرد ارتباطی تعامل و مشارکت دانش آموزان را در کلاس زبان بهبود ببخشم |
6 |
نیر امیدی رازیان |
چگونه از ارزشیابی جالب و دور از دسترس برای یادگیری عمیق و فهم بیش دانش آموزان از مطالب تدریس شده استفاده کنیم |
7 |
مریم بزرگی |
راهبرد های تدریس موثر در آموزش زبان انگلیسی |
8 |
سهیلا پاشای |
بررسی نقش تدریس فعال در بهبود صحبت کردن زبان انگلیسی دانش آموزان |
9 |
لیلا داور پناه |
نوآوری در آموزش زبان |
10 |
فرشته سراج |
چگونه توانستم با روش یادگیری معکوس ، دانش آموز محوری و یادگیری خود را در کلاس درس ارتقا دهم |
11 |
فرنوش طاهریان |
استفاده از فریند درس پژوهی در تدریس مکالمه درس 4 کتاب دهم ( ویژن 1) در سال تحصیلی 96-95 |
12 |
فاطمه عطایی |
چگونه می توانم عملکرد تکالیف را بهبود ببخشم |
13 |
زهره کامکار |
رویکرد نوین به روش تدریس مشارکتی |
14 |
ماریا محمود پور |
نحوه آموزش و آشنایی با حروف الفبای زبان انگلیسی برای دانش آموزان |
15 |
سید محمدرضا مروستی زاده |
روش برخورد با زبان آموزان که دارای سطح اعتماد به نفس پایینی هستند |
16 |
عبدالعلی وحیدپور |
ارائه شیوه های متفاوت برای ورود به درس جدید در پایه دهم و یازدهم و تبدیل جمله های ارائه شده تحت عنوان interesting facts |
17 |
افسانه تائب جولا |
چگونه می توان هوش هیجانی با تدریس sounds and lettersهمراه کرد. |